sábado, 27 de octubre de 2007

PEPPE I MARONA, UN VIATGE JUNTS

Avui el Peppe i la Marona comencen un nou viatge junts, el viatge del matrimoni. I la veritat és que el començament ha estat preciós: la cerimònia de la boda ha estat sentida, viscuda i participativa. I molt internacional: mig amb català, mig amb italià, i mig en castella...upps...he contat massa mitjos...

M'ha fet molta il·lusió poder participar activament amb la música, tocant la flauta travessera, i malgrat els nervis, crec que ens ha quedat força bé... n'estic satisfeta i he disfrutat molt.


La millor part, però, com no, és veure l'alegria de tothom, la il·lusió en els ulls dels convidats, les esperances compartides, els somriures del Peppe i la Marona. Se'ls veia feliços. Un dia memorable. I ple de desitjos: que es continuin estimant com ara. Que l'etapa que comencen els faci feliços. I que sàpiguen ser testimonis de l'amor que senten.

I és que, al capdavall, la vida tracta d'això: d'estimar.


Si hablo las lenguas de los hombres, y aun las de los ángeles, pero no tengo amor, no soy más que un metal que resuena o un platillo que retiñe. Y si tengo el don de profecía, y entiendo los designios secretos de Dios, y sé todas las cosas; y si tengo la fe necesaria para mover montañas, pero no tengo amor, no soy nada.Y si reparto entre los pobres cuanto poseo, y aun si entrego mi cuerpo para tener de qué enorgullecerme, pero no tengo amor, de nada me sirve.
Tener amor es saber soportar, ser bondadoso; es no tener envidia, no ser presumido, orgulloso, grosero o egoísta; es no enojarse ni guardar rencor; es no alegrarse de las injusticias, sino de la verdad. Tener amor es sufrirlo todo, creerlo todo, soportarlo todo.

1 Corintis 13, 1-8



I potser mai no arribem a estimar prou. Per això es tracta d'estimar cada dia una mica més, cada dia una mica millor. Enhorabona, Marona i Peppe, i endavant!

2 comentarios:

Cris Ruano dijo...

això de les meitats mal comptades no serà per alguna copeta de més de després, oi, Regina? ;)
vaig pensar en la troup de 3r i la Marona i el Peppe el divendres... m'hauria agradat molt estar-hi!
un petó

ReGiNa dijo...

Ja et vam trobar a faltar...i tu per Roma!!! Ens veiem demà, no?
Un petó