lunes, 25 de agosto de 2008

COMUNICACIÓ I CONVIVÈNCIA- el diamant en brut

Avui, si Déu vol, arribaran els pares a casa després d'haver passat més d'un mes a El Salvador. Tinc tantes ganes d'abraçar-los...!!! i malgrat segurament començaran els petits "roces" de convivència propis de després d'un cert temps en què cadascú va a la seva, la il·lusió de veure'ls ja m'ha fet preparar els compeeds perquè no surtin butllofes.

Sí que ens hem comunicat amb ells via mail i algunes trucades telefòniques, però el que més enyoro de la seva companyia són les converses espontànies, el "parlar per parlar", quan ja has dit les coses que consideres importants o purament informatives i passes a les petites cosetes que contes casualment, gairebé "de passada", però que en realitat tenen més substància, no sé si m'explico... els petits detalls, els pensaments d'un moment...
Les converses espontànies et permeten passar del simple "què has fet" al "com ho has viscut", que implica compartir part del que som...i descobrir el diamant en brut que cadascú porta dins.

2 comentarios:

Txaro dijo...

Quina emocióooooo!!!! jaaaaa??? ja tornen??? jolines! Què ràpid passa el temps!! (wnu, segurament valtres no penseu el mateix!)... m'encanten aquestes converses on es passe del que has fet al com ho has viscut!! M'alegro molt per valtres!!

xavi dijo...

t'expliques... molt bé! a tots ens deu passar aixo, suposo...