martes, 11 de septiembre de 2007

FELICITATS, NÚRIA!

I avui, dia 11 de setembre, però podria bé ser qualsevol altre dia...
...aprofito per dir-te:

Felicitats, Núria!

I t'ho dic de tot cor. Però per què felicitar-te? Doncs deixa'm rumiar: et felicito perquè...

1. ets alegre, natural, oberta, simpàtica i contagies la teva alegria i la teva il·lusió i vitalitat als que t'envolten... per això m'agrada tenir-te al costat!

2. puc contar amb tu, tant si estic trista com si estic contenta...per això guardo el número del teu mòbil!

3. sé que pots comptar amb mi, i em fas sentir valorada. Gràcies!

4. et preocupes pels teus amics, els estimes, vols el millor per ells i els estens la mà desinteressadament...i jo aprofito per agafar-te-la ben fort!

5. no em fa vergonya demanar-te ajuda, encara que a vegades ja me l'ofereixes abans que la demani... mmm...llegeixes la meva ment?

6. ets sincera i saps aconsellar humilment sense ferir l'orgull dels altres (i mira que costa, quan es tracta del meu...!)

7. saps fer-me de mentora. Trobar la paraula justa i escaient. O simplement recolzar la decisió que prengui.

8. ets espontània i saps ser divertida, en una conversa fas que tothom se senti a gust. La pregunta és...com ho fas? Mm....em sembla fatal que mantinguis el truc en secret!

9. saps adaptar-te a la situació i ser tolerant amb tothom, acceptes ràpidament diferents maneres de ser i de pensar, reconeixent-hi la part positiva que a vegades s'hi amaga.

10. et costa poc mostrar-te tal com ets: t'acceptes a tu mateixa i saps riure't dels teus defectes. I m'ajudes a riure-me'n dels meus!

11. tens el cap ben emmoblat, ets responsable, ets treballadora, ets prudent. Ets una bona companya de pràctiques, ets una bona companya d'estudis, ets una bona amiga.

12. portes bé el fet que la responsabilitat de la conversa caigui sobre tu...o l'assumeixis voluntàriament...no se t'acaben mai els temes de conversa?!?

13. ets molt generosa amb el teu temps que dediques als altres, amb detalls que ofereixes a tothom... saps mostrar el que sents i ho fas de manera senzilla, sense grans parafernàlies. T'admiro.

14. no ets gens envejosa. Ben al contrari, t'alegres de la felicitat dels qui t'estimes i comparteixes les penes dels altres perquè se'ls facin menys feixugues. Això sí que és amistat, i la resta són tonteries!

15. inspires confiança. Tan senzill i tan complicat com això. Puc confiar totalment en tu. Et puc dir el que em passa pel cap. Puc ser jo mateixa. Et puc dir allò que potser fins i tot em fa por d'expressar. Confio. Perquè em dones motius per confiar.

16. en tu trobo un referent de persona lliure de la pressió de "què pensaran els altres", que té les coses clares, que és capaç de mirar més enllà de les aparences.

17. busques respostes a preguntes que també jo em faig, comparteixes amb mi les teves idees i pensaments i noto que m'enriqueixen...

18. ets autònoma. Sempre estàs allí però alhora, no deixes que algú esdevingui dependent de tu. A mi, particularment, em fas créixer. Créixer com a persona. Ser jo mateixa.

19. simplement, ets bona persona. Ja et vaig dir que se't nota a la cara. El primer dia que et vaig conèixer, el dia que em deies que el teu poble s'estava cremant.

20. t'admiro, t'estimo i agraeixo la teva amistat -més del que puc arribar a expressar; no tinc tanta facilitat literària com tu-. Sovint penso que he après molt de tu, i espero seguir aprenent caminant al teu costat.

Feliços 20!!! Enhorabona i endavant!!!

2 comentarios:

Sara dijo...

Felicitats, Núria (encara que amb un cert retard)!!! ;-)

Buff... Regina, de mi també podries dir tantes coses bones? Jobar, la Núria sembla tenir-ho tot!!! Jijiji.

Unknown dijo...

REGINA, nena, que m'has fet plorar!!! Sort que estic sola i que ningú em veu, tan pàmfila com sóc.
Uf, em sembla que mai m'havien dedicat unes paraules tan maques, de veritat. No tinc paraules per a dir la il·lusió que m'ha fet aquest text i com n'estic d'emocionada... Per cert, tot això que dius tu de la facilitat literària o s'ha ficat, ara? Perquè m'he quedat sense mots, com pot ser que m'hagi olidat d'escriure?... ESTIC XOCADA

REGINA, ets un sol!!!
Moltíssimes gràcies!!!

Com sempre diem, els bons amics són els qui ens fan sortir el millor de nosaltres mateixos. M'encanta aquesta frase!!! Tu sí que ets una bona amiga, panoli!!! Apa, fins molt aviat!!!