domingo, 3 de mayo de 2009

VISCA EL BARÇA

Sense haver ni vist el partit, sortint de la parròquia, ens arriba la informació que el Barça ha guanyat 2-6 contra el Madrid. Quin partit, quin partit. I quina pallissa! I, efectivament, només sortir al carrer, l'evidència era clara: tots els cotxes pitant, banderes per aquí i per allà, crits i cançons d'eufòria compartida....

Pujant al cotxe, en un intent de ser "xungues" (jeje), aprofitem la situació per descarregar tensions i pitar també nosaltres, treure les mans per les finestretes i participar de la celebració i la gresca general.

Quin riure, en sentir que aquells que ho vivien tan intensament ens retornaven els crits d'eufòria; si sabéssin que ni tan sols havíem vist el partit...

Però... i per què no?... VISCA EL BARÇA!

3 comentarios:

Albert dijo...

I això que encara no han guanyat cap títol, però fer-n’hi 6 al Madrid i al Santigo Bernabeu, francament, no té preu, ...i vaig jo i me’l perdo, xD, si es quee, res, ...aps, i visca el Lleida també, potser en fa 6 a Gavà, :P ...ups, no, ha empatat a 2.

Una abraçada.

Albert

Anónimo dijo...

... quan vaig passar per ricardo hi havia una multitud de gent que no deixaven passar els cotxes... tots cridant, saltant i amb banderes i escuts... aspactacular. :)

Tx.

Anna Ortín dijo...

ooooo visca visca! jo si que vaig veure el partit... aixo de que el jordi tingui el plus esta mol be! jeje 1 petonas! fins dimecres!!