miércoles, 26 de diciembre de 2007

A voltes...

A voltes he desitjat ser aigua, per poder-me escolar entre els dits d'aquest puny de preocupacions que se m'aferren...i poder córrer lliurement o bé evaporar-me en un tres i no res, condensar-me en un núvol i viatjar lluny, ben lluny d'allò que m'angoixa i m'encadena, en un cel blau clar on és fàcil veure el sol i que la seva calor m'acaroni.

A voltes he somiat ser terra, sorra fina, per poder-me desintegrar suaument i desaparèixer, oblidant-me de les situacions incòmodes, dels errors que he comès i no sé com arreglar, del dolor, de la tristesa, de la sensació de fracàs...i qui sap si algun dia ser útil per fer créixer una petita planteta verda, plena de vida, d'esperança i que aquesta es torni un arbre ben fort.

Però mentre anhelo ser aigua i terra, tan sols em sento fang...

Així que l'única via que em queda és que algun terrissaire benevolent encerti a convertir-me en un gerro de ceràmica, i seguiré éssent fràgil, però seré útil i la meva existència cobrarà sentit.

6 comentarios:

Xavi Garcia dijo...

Antigament els fonaments de les cases eren de pedra. El fang s'utilitzava per unir pedres en forma de blocs (més o menys regulars) i així millorar la solidesa de la construcció. Jo crec que formes part dels fonaments de moltes cases.

Anónimo dijo...

Ey, ey, ey, no entenc gaire els textos profunds, però aquest sòna a melancolia i a nadal no és pot estar melancòlic ni trist.
Si llegeixes bé els 10 manaments, després del de "no robarás", diu clarament "no pensarás cosas tristes más de 15 minutos al día".
Així que ja saps, ànimssssssssssssssssss


Rulings von der Grenze der Traumen

Anónimo dijo...

Reginaaa!!! m'ha encantat el textt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!molt bon any nouuuuuuuu!!


ens veiem aviattttt


petonetssssssss
Alba A

Anónimo dijo...

Bon Any Regina! He vist el teu blog i he decidit pasar-m'hi. Per la temàtica molt més encertat fer un blog que un fotolog xD. Molt bon text.

Xavier

Angels dijo...

Regineta!!!
Sóc el teu caragolet de l'ànimaxD
ná, aquest cop encara no t'he felicitat l'any nou, i com surt més barat deixar un comentari ho faré per aquí, enlloc d'enviar-te el tradicional sms que mai arriba a l'hora pel col·lapse de les maleïdes línies telefòniques.
Bon any 2008 i que sa majestats los Reixos et duguin molts caragolets sexys!!!encara que potser et mereixeries carbó per no saber organitzar un sopar al teu pis¬¬ broma apartxD
Per cert, saps que el fang té propietats terapèutiques oi?
Millora el cutis, les articulacions i la circulació, o sease, que al final resultarà que la regineta és el remei a tots els mals ains ainsxD
Au, molts petonets i records de la tita mari!

P.D. Sí, com veus, jo també tinc un blog. Però no és com el teuU_U hi escric per no haver de fer examen d'una assignatura mutant que algú devia inventar-se per omplir les hores de la meva presumpta carrera.

ReGiNa dijo...

Xavi: doncs no hi havia caigut, amb el tema de la construcció de cases...jejeje gràcies!!!

Raül: Gràcies pels ànims...no coneixia aquest nou manament, però és prou interessant! jeje

Alba A: Eiii! Bon any nou! Me n'alegro que el text t'hagi agradat. Ens veiem aviat, suposo, ja s'han acabat les "vacances" a Lleida...

Xavier: Gràcies per passar-te pel meu bloc. No sabia que tu tb en tinguessis un! Ja el visitaré!

Mariàngels: Feliç 2008 a tu tb! Doncs no, no sabia que tenies bloc, també. Ja m'hi passaré! Un petonet!


MOLT BON ANY 2008 A TOTHOM!!!