jueves, 19 de julio de 2007

PRIMERA ENTRADA

Aquí va la meva primera entrada en aquest blog. La veritat és que no sé si tindrà gaire continuitat, perquè no he aconseguit mai ser gaire constant escrivint en blogs o fotologs que em creo jo. Potser per falta de temps, per mandra, perquè em sembla que si escric alguna cosa ha de ser un text llarg, profund i ben pensat, que realment fos reflex del que penso. I això requereix esforç, massa esforç. Perquè malgrat m'agrada molt pensar, no sempre acabo traient conclusions profundes, i si arribo a algun pensament que crec que val la pena, prefereixo compartir-lo a l'instant amb les persones que tinc al costat per poder contrastar opinions i enriquir-nos mútuament. Espero, però, poder escriure de tant en tant i anar explicant el que em passi pel cap al moment. Ahhh, i per cert, em presento: sóc la de la foto i em dic Regina. Una abraçada!

2 comentarios:

Cris Ruano dijo...

Ànims amb el nou bloc!!!
I que gaudeixis molt de la ruta!
un petonet,

Txaro dijo...

Ei regina!!! M'alegro que ens deixis entrar dins del "teu núvol"!! segur que serà una gran experiència!!! Ara no ens deixis amb les ganes, eh? jeje. Ànims!!!

Pd. Quan heu baixat del bus a la parro hi havia paparatxis i periodistes esportius?? juju