lunes, 30 de julio de 2007

PLANETA ROCAFORT 06-07

Doncs sí, aquest curs ha passat volant. I el fet de compartir pis amb les fantàstiques habitants del planeta Rocafort que sortim a la foto ha estat tot un privilegi. Malgrat els dubtes inicials sobre canviar de la residència al pis d'estudiants, trobo que ha estat un pas endavant. Sí, és cert, s'ha de prendre noves responsabilitats i requereix una mica més de temps, no ho negaré. Anar a comprar el menjar, mantenir un cert ordre i netejar una mica el pis, i el més difícil: conviure amb gent a qui li agrada VentdelPla...! jejeje Però qui ha dit que acceptar responsabilitats és dolent? Ben al contrari, és important anar adquirint-ne i sobretot... sortir-se'n! I trobo que per ser un començament no ha resultat gens malament. Seguint fidelment (o no tant) la típica roda de serveis de campaments, hem anat mantenint el nostre piset mínimament decent i hem pogut gaudir (i també patir) amb la llibertat d'horari d'arribada a casa. Hem après que cal esperar fins l'endemà abans de trucar als mossos... valuosa lliçó! xD
En fi, ara que ens despedim de la Cèlia i que la Mariona, la Sara i jo donem la benvinguda a la Laura, fent una valoració del curs, estic satisfeta de les decisions preses. I com que amb això del pis ja hi tenim la mà trencada... quines juergues que ens esperen aquest any!

3 comentarios:

Sara dijo...

Lelelele, i visca el Planeta Rocafort!!!

Gina, calia que sortís l'anècdota dels mossos en el teu relat? Jijiji. Com canvien les coses mirades amb perspectiva...

zeehio dijo...

Hem après que cal esperar fins l'endemà abans de trucar als mossos... valuosa lliçó! xD

Jajajajajajaja...

Aquesta entrada és com un regal perquè la comenti... com mai t'ho he recordat!

Encara recordo les 17 o 18 perdudes (com a mínim) i els missatges i les perdudes de casa teva i... quin dia... no l'oblidaràs mai i si ho fas, jo m'encarregaré de recordar-te'l, no et preocupis :P

Bon estiu!

PD:Si t'anima, tens moltes més entrades al teu blog que jo al meu xDD (no hi ha res, el tinc per si mai m'animo a obrir la boca)

PD2:Si vols veure alguns videos divertits, et recomano això (busca més videos en aquesta web, que son boníssims)

Anónimo dijo...

Estimada Reginot, veient aquesta meravellosa al·lusió al Planeta Rocafort i als seus habitants no puc abstenir-me de comentar i et diré que espero que aquest any sigui encara millor que l'anterior. La Roda de Serveis ha girat de cara i...oh destí cruel, la primera setmana ja t'ha tocat netejar els WC! D'altra banda, els convidats comencen a arribar i seran inscrits al nostre llibre de visites. I parlant de llistes, aquest any intentarem no incloure dins la nostra llista de trucades els agents de l'autoritat altrament coneguts com a mossos d'esquadra...Ah i, per suposat, almenys fins al desembre....seguirem mirant ventrepla!!(i no em neguis k tu t'h i estàs començant a enganxar!!)
Fins ara Galetetes Junior!