miércoles, 2 de julio de 2008

Un adéu i un a reveure!

Per fi ja he acabat els exàmens. Com sempre després d'una època d'estrés intensa, desorientació i pèrdua del nord. Ja no tinc un objectiu clar. No hauria d'estar estudiant?-diu la petita veueta. NOOO!!!! PER FIII!!!!! Molts petits objectius que havia deixat aparcats comencen a imposar-se. Cansada i incapaç de sortir de festa com hauria volgut, torno al pis. Torno al pis de Rocafort gairebé per últim cop, i per empaquetar la resta de coses que em queden desperdigades per tot arreu. Si que se n'acumulen, d'andròmines! M'entra la malenconia, malgrat ja havíem parlat de deixar el pis, potser encara no me n'havia fet la idea... m'ha enganxat per sorpresa el fet d'haver de desallotjar...records de moments compartits en aquest pis, en aquesta època de la meva vida en el pis... un adéu.

3 comentarios:

Anna Ortín dijo...

Enhorabona!! s'han acabat els examens!!! Sort amb la recerca del nou pis, segur que el canvi estarà bé :-)

Si aquesta setmana no vens per Lleida, intueixo que no ens veurem fins l'agost!!!! el dissabte marxo a Oxford...quins nervis! Ja estarem en contacte! un peto!

Anónimo dijo...

Riiing Riing!

-Digui?
Z: Hola. Què hi és la Regina?
R: Sí, sóc jo.
Z: Hola Regina, he trobat el teu blog per internet (el blog de la Núria m'ha donat pistes) i he pensat a passar-me a saludar. També he vist que teniu un blog comú, però... està en blanc!
R: Sí, mira... volíem començar a escriure-hi coses, però al final... tampoc tenim gaire temps i ho hem anat deixant...
Z: Vaja vaja vaja... I et sembla bé?
R:[T'apuntes amb el dit a la cara i fas una ganyota]
Z: Per què t'apuntes amb el dit a la cara i fas una ganyota?
R: Perquè tu ho has escrit al guió, tros de quòniam.
Z: Touché! Ha quedat forçat, ho sé, però no se m'acudia res millor.
R: Vols res més?
Z: Mmm... Ja que hi sóc i tinc temps, m'explaiaré una mica :P
R: (Soliloqui) Ja hi som, què pesat, em sembla que desconnecto del què em diu...
Z: Ei que jo sento els soliloquis, que els he escrit...
R: Ups! No ho pensava de debò...
Z: Ho sé (espero...). El què t'anava a dir... Què divertit el teu últim escrit eh? Només falta mencionar la d'entropia que hi havia!
En fi, suposo que ara deus estar de ruta o sigui que és poc probable que tinguis connexió a internet. Què hi farem... Potser em passo per aquí de tant en tant o sigui que si vols continuar el diàleg aquest que m'estic inventant, pot ser divertit...
R: No sé si ho faré, tampoc se m'acut com continuar-lo...
Z: T'ajudaré.
R: Com?
Z: Com t'ha anat la ruta?

ReGiNa dijo...

Anna! Que et vagi mooolt bé per Oxford...Quins records que em porta...Ja parlarem!

Zeehio! Com t'ho has currat! Encara no he marxat de ruta, però, estic fent preparatius i demés per aquí a Lleida...tu k tal, la feina et cansa? jaja Ja parlarem!