viernes, 30 de noviembre de 2007

MEME EVOLUTIU

Porto una estona intentant contestar aquest meme evolutiu que m'ha passat la Txaro. Però el cas és que...em falla la memòria!

1. Fa 10 anys... en tenia 10 i feia 5è de primària al Claver, a Lleida. Em despertaven els pares a les 8 per agafar el bus cap al col·legi, on m'agradava aprendre i assistir a les classes. Duia bata, que era l'atrezzo perfecte per les històries que ens muntàvem a l'hora del pati, juntament amb sofàs de fulles mortes. Anava a coral al cole mateix, i m'estava preparant per fer la primera comunió. Anava a aprendre a tocar la flauta travessera a la "Pons i Rosselló", una escola de música de prop de casa, i considerava que els nois i noies de batxillerat eren molt grans i madurs, i em feien respecte.

2. Fa 5 anys... en tenia 15 i feia 4t d'ESO. Continuava anant al col·legi al Claver, a Lleida. El despertador em feia llevar a les 7 per poder agafar el bus cap al cole. No parava ni per respirar, però sentia que podia amb tot: treballs de cole i estudiar, orquestra i música a l'Intèrpret (una altra escola de música) i els dissabtes a la tarda anava a Jovenívols, on m'encantava les reflexions que ens proposaven i arribava a casa saltant d'alegria. M'agradaven les lletres i els números, i ja començava a tenir prop la decisió sobre quin batxillerat agafar.

3. Fa 1 any... en tenia 19 i feia 2n de Física. Em sonava l'alarma del mòbil a les 7 per poder arribar amb metro a la facultat. Una mica més acostumada al ritme de vida de Barcelona, però amb la novetat d'estar amb un pis enlloc de la residència de monges on m'havien cuidat l'any anterior. Anava a Coriolis, la coral de física. Només tocava la flauta travessera a missa, i rascava la guitarra quan necessitava relax. Feia de monitora de Jovenívols, a Lleida, on baixava cada cap de setmana, i començava a agafar confiança amb mi mateixa. Anava al Muec i a Universitaris Loiola, que contribuien a la meva formació com a persona. Tant pel que fa a la carrera com pel que fa a la formació personal, em sentia que havia après molt però que encara em quedava molt per aprendre. Havia conegut a molta gent i havia après a acceptar diferències i estimar-les.

4. Ahir... en tenia 20. Vaig despertar-me a les 7:20 i vaig agafar el metro. Després de fer un examen d'una assignatura de 3r de física, vaig arribar a la conclusió que estic fent una carrera molt desagraïda. Però que m'agrada i disfruto estudiant. Vaig anar a coral de física abans de tornar al pis. Vaig fer poca feina, vaig descansar una mica i vaig sortir a sopar fora.

5. Avui... també amb 20 anys, m'he despertat a les 7:20. He anat al metro, a classes, a veure un partit entre companys de classe, al gimnàs, a la facultat de nou, i he dormit durant el trajecte en autocar cap a Lleida. M'he despertat, doncs, a les 19:15, havent arribat a Lleida per passar-hi el cap de setmana.

2 comentarios:

Sara dijo...

Molt ben explicat, Regina! Es veu una clara evolució de la teva persona, molt coherent en tot el que fas.

Tinc ganes de poder respondre el meme jo mateixa, crec que és un bon exercici de reflexió, però em falta temps... A veure si aquesta setmana trobo un forat. ;-)

Txaro dijo...

Ei!! molt bé! m'ha encantat!! Sobretot el veure al llarg dels anys els "pilars" de la teva vida... i com algunes coses sempre estan allà, malgrat canviin en la manera d'estar-hi!! Mercis Regins!!