jueves, 12 de febrero de 2009

TERCER MÓN?

Plantejant-me si seria capaç de fer una experiència de tercer món. De si és el bon moment.
No és el primer cop que m'ho plantejo, però suposo que he véncer la por.

Por a què?, us preguntareu.
Doncs més que res al retorn.

Potser por d'adonar-me que les preocupacions i els problemes que envolten el meu dia a dia són tan ridículs.
Potser por a fer front a com n'arribem a ser, a vegades, de superficials...! I no saber com viure realment amb l'autenticitat que voldria.
Qui sap si també por de deixar-me tocar, de deixar-me impregnar, que és precisament l'objectiu d'un viatge així.
Por de que canvii de manera de pensar i el nou sentit que prengui la meva vida, encara que em faci més feliç, signifiqui perdre la comoditat, perdre la vergonya i em suposi un esforç.

Que n'arribo a ser de feble, de limitada, de covarda, que fins i tot em pot fer por la felicitat de debò, l'estimar com cal, el trobar el sentit a la vida, i tot només perquè tot canvi comporta dubtes. Tota revolució (encara que sigui en el nostre cor) comporta trencament i certa dosi de valentia... que tard o d'hora espero trobar!

1 comentario:

arantza dijo...

plantejan-te anar al txad? ;-)


"no tinguis por, sóc jo qui trucu.." diu una cançó