lunes, 10 de marzo de 2008

ACTUALITZAR O NO ACTUALITZAR...AQUESTA ÉS LA QÜESTIÓ!

A vegades no sé què escriure. O allò que escriuria no m'afecta només a mi, sinó que hi ha altres persones implicades. I ho descarto. O voldria escriure alguna cosa en concret, però sé que podria ofendre a algú, que sempre hi hauria qui se sentiria identificat o identificada i podria malinterpretar les meves paraules. I segur que també hi hauria qui les interpretaria massa correctament i sabria exactament què passa pel meu cap. I això també fa respecte...
Hi ha moments en què penso que estic éssent massa transparent, en aquest blog. Parlar tan obertament de pensaments, sentiments o idees és "despullar-se" bastant davant dels lectors, deixar entreveure més del que potser es pretèn.
Així que em replantejo el bloc en general.

No hay comentarios: