domingo, 20 de enero de 2008

MALGRAT TOT

En època d'examens, d'estudi intens, és quan em ve més de gust escriure al bloc. Durant el trajecte al metro del pis a la facultat i viceversa, en els descansos, fent-me el menjar...penso mil i un temes que podria tractar al bloc, fins i tot podria dir que tinc coses a explicar! Però just en aquests moments no tinc internet, no tinc ordinador, no tinc temps...així que tot es queda en intencions...

Per no acabar aquesta entrada cutre amb un to pessimista, però, us he de confessar que malgrat que m'estressi el fet de no dominar prou la matèria, malgrat m'adono que és més difícil del que pensava, malgrat estar nerviosa i haver de passar-me el cap de setmana a la biblioteca... malgrat això, sí que he passat algunes hores enclaustrada a la biblioteca en què em sentia tan bé... no m'imaginava estar passant-m'ho millor que estudiant coses tan curioses...i aprenent...i millorant... i és que la física és molt interessant, encara que a molts no els ho sembli!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

això de passar-t'ho bé estudiant és un gran què! me'n alegro!

bon estudi
i bons examens! ;-)

Txaro dijo...

Molts ànims amb els examens Regina!!! No defalleixis... pensa que la parrox depen de tu!! per fi tindrem una física entre les nostres parets!! jejejje. és broma poma!! pensa que quan tot hagi acabat... l'esforç haurà valgut la pena!!

i com deia un amic meu i pel que escrius ho fas molt bé... i si tan rutera com ets segur que ho has experimentat... : "encara que el camí sigui llarg, gaudeix del paisatge!!".

Anónimo dijo...

Ole Regina! Si t'he de confessar un secret jo també m'hi sento la mar de bé a la biblioteca, el que em fa mandra és fer el trajecte fins allí. Però un cop hi sóc fins i tot jo m'espanto de la rata de biblioteca que puc arribar a ser (sobretot si hi ha molts llibres i racons per investigar-los)

Molts anims amb els exàmens!!

Muaks

Anónimo dijo...

Di que si Regieneta!

eloi dijo...

F=TI (la Felicitat és una Tasca Interior)... és la fòrmula d'un conegut llibre d'acompanayament espiritual però crec que s'adiu al que has compartit. No sé si donar-te ànims o, senzillament, felicitar-te. Crec que faré la segona amb la intencionalitat primera: Felicitats Regina!