jueves, 23 de abril de 2009

DES DE L'AMOR

Aquest cap de setmana vaig estar de recès amb els monitors d'esplai i Jovenívols, i vaig descobrir una cançó que em va fer emocionar. D'aquelles suaus i tendres, però amb força, d'aquelles que vius, que t'omplen, d'aquelles que et parlen, que no es queden només amb un text o unes frases boniques, sinó que t'arriben ben endins.
Són cançons com aquestes que em permeten fer pregària amb el cor, i no només reflexionar amb la ment.


És des de l'amor que vull parlar-te
de les coses que senzillament hem compartit,
quan l'esperança no habitava en el meu cor,
cercant miratges ue no em duien mai a port.

És des de l'amor que vull cantar-te
i agrair-te tot el que has fet per mi;
les teves mirades, les teves paraules
m'apropen a Déu, em fan ser feliç de debò.

I SÉ QUE TU M'ESTIMARÀS
I QUE EM PERDONARÀS
QUAN VEGIS QUE M'ALLUNYO.

I JO T'OFEREIXO EL MEU COR,
LA VIDA, LA CANÇÓ,
TOT EL QUE PUC DONAR-TE.
ÉS SENZILL COMPARTIR DES DE L'AMOR.

I des de l'amor, vull oferir-te els meus somnis
i les il·lusions d'un nou present,
deixant enrere les foscors i les angoixes
que jo sentia quan estava lluny de tu.

És des de l'amor que me n'adono
que en tu tinc un amic de veritat.
I res no em demanes, m'escoltes silent,
vull compartir amb tu la vida, l'amor i la fe.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

gràcies pel contacte que em vas fer, Regins!

tx.

Sara dijo...

Preciosa!

Anónimo dijo...

Aquesta cançò m'encanta! la vaig sentir per primer cop fa uns dies però no aconsegueixo trobar la melodia, podries penjar-la o dir-me on la puc escoltar?

Merci!

ReGiNa dijo...

Hola, Anónimo!
De fet, jo tampoc no tinc la melodia. A mi me la van cantar amb la guitarra.... si entrobes una gravació, jo tb t'agrairé que m'ho facis saber!
;)

Anónimo dijo...

Aquest noi la toca i la canta molt bé!

http://www.youtube.com/watch?v=-xwAAzgxskc

Anónimo dijo...

Aquesta cançó és de Xavi Parras que cantava al grup Xirat.
ciao!