lunes, 13 de abril de 2009

PASQUA JOVE

Viure :)

Viure la Pasqua. Sentir el FIRE dins meu. Compartir-la. Assaborir-la.
Intensitat.
Pregària. Cançons. Amics. Servei. Reflexió. Gresca. Eufòria

... el xoc amb el dia a dia es fa una mica dur,
però la vivència d'aquests dies que m'ajuda a créixer...

Gràcies, VSKV!


* Curiós com a vegades et sents al teu lloc. A la Paskua em sento a casa. Moments d'estar sola sense sentir-me'n. Moments d'estar al vostre costat i sentir que sou la MEVA gent. També moments més malencònics. Em sento viva. Trobo el meu Jo autèntic. O com a mínim el puc buscar...

3 comentarios:

Cris Ruano dijo...

Reginaaaa!!! Tu sí que vals!!

Anna Ortín dijo...

Tu tb ets la meva gent!!!^^
t'estimo regina!

Carme dijo...

Regina! han estat uns dies fantàstics! realment impressionants. D'aquells que et donen moltes energies per seguir endavant. Gràcies per compartir-los amb nosaltres. Molts petons!